onsdag 28 september 2011

IKEA och frozen yoghurt

Idag åkte jag tillsammans med två svenska au pairer till IKEA och åt lunch. Och jag tror nog allt att ni kan gissa vad som stod på menyn, nämligen SVENSKA KÖTTBULLAR. Det smakade bra, men hemmagjorda är allt några klasser högre.

Vi tog en sväng igenom IKEAs matbutik. De hade bland annat Ahlgrens bilar och Leksands knäckebröd. Kommer definitivt att bli flera besök till IKEA under min vistelse här : ) Det är som att åka på en snabb visit till Sverige.

Vi avslutade sedan med att åka och äta frozen yoghurt. Det var riktigt gott och kallt, vilket kan behövas när det är kvalmigt ute.

Jag jobbar fortfarande på att bli en fotograf ;) Bilden som jag bjuder på från denna dag är min tomma frozen yoghurt burk ;) Lovar att nästa gång jag äter det så ska jag ta ett kort på glassen också, haha.


SLUT.

2 kommentarer:

  1. Låter som en bra tripp! Då inköptes lite knäckebröd med kan jag tro.? Kram Amanda

    SvaraRadera
  2. Det blev tyvärr inget knäckebröd denna gång. Men det står definitivt på handlarlistan :)

    SvaraRadera