söndag 23 oktober 2011

En dag på boardwalken i solsken

Idag hämtade jag upp svenska au pairen Sofie och tillsammans åkte vi till Long beach för att gå på boardwalken längs stranden. Vi köpte varsin macka på Subway och sedan gick vi till boardwalken.

Boardwalken är som en slags bro som går längs med stranden. Det är oerhört fint. Man kan promenera, åka rollerblades, cykla, springa eller bara slå sig ner på en av bänkarna som finns utmed hela sträckan.

Det var jätte härligt att gå på boardwalken med solen i ansiktet och vinden som fläktar lite lagom. Kommer definitivt att åka dit flera gånger. Det var en underbar dag på boardwalken.

Tror att jag i detta inlägget slår rekord i antalet bilder hittills ;)

Den fina vyn från vår bänk på boardwalken.

Min goa macka.

Mina fina blåa converse. En sådan här bild är man ju bara tvungen att ta :)

Svenska au pairen Sofie.

Här sitter jag på bänken på boardwalken.

Boardwalken.

Cykla kan man allt göra på boardwalken och alla sorters cyklar är välkomna.

2 kommentarer:

  1. Ser superhärligt ut! :) och fina bilder!! Mästerfotograf

    SvaraRadera
  2. Mikael Gustafsson26 oktober 2011 kl. 15:40

    Ser härligt ut "over there", och solen verkar ju skina även hos dig - gott!
    Hälsningar, Mikael, Annika och Alma

    SvaraRadera